Swingfly - Singing that Melody

Nu har jag stillat mitt musik-sinne en aning, fått ner ett 30-tal nya låtar - eller nya och nya, nu har jag äntligen fått tag i dom iallafall, det är så det är när man jobbar för mycket! :/ ..

Försökte fota Theo i sin nya pyjamas innan ikväll men det gick inte för bra eftersom att han var tröttare än tröttast, skriver istället in texten som står på pyjamasen;

"If I don´t sleep nobody sleep!"
jävla sant!

Han var bara tvungen att ha den mitt lilla busfrö ;) Kände den känslan idag; nykär - när jag tittade på min son var det som att hela världen stannade och jag kände mitt hjärta slå lite hårdare, du är beviset på sann kärlek Lilleman!

Underbart fin, det är vår gosse det.
Ni får en annan bild av honom som är från förra veckan;




Det finns inget som är vackrare än dig my Love!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0