Kaffebönor sökes!

Mjääk!

Det är tisdag förmiddag, jag har fått sovmorgon av min lilla ängel tills för en halvtimme sen (: Underbart! Däremot ser det ut att bli lite drygare fram mot dagen, har precis använt mina sista kaffebönor.

Detta innebär en promenix ner till byn, en promenix på ett x antal kilometer .. Får höra om Veve är hemma idag så kan man kanske kidnappa med henne på den lilla promenaden ;D

För övrigt så är jag ledig i dagarna 3 nu, första dagen var igår och detta är då min andra dag och imorgon kommer den avslutande tredje, sköönt!

Min M har åkt med M upp till Ljungby i Smauland, dom kommer nog inte hem förrän imorgon, alltså är det bara jag och Lilleman hemma idag, men det är lugnt, Tebbe-liina kommer nu vid 2 (:

Jaa, hade jag orkat lyfta på röven och gått ut och hämtat minneskortet i kameran och orkat gå tillbaka hit här för att sätta i det i datorn så hade jag bjudit på lite bilder.

Men det orkar jag verkligen inte!

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Ja magen har växt lite iaf! Visst försvinner tiden iväg! Känns som igår jag fick reda på att jag var gravid! Hur är allt i huset? hur mår lillkillen? Du bloggar ju så dåligt numera!! kram

2008-09-23 @ 18:43:16
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0