Donkan och dagen´s!

Hej hopp alla glada!

Tänkte glida in med ett snabb-inlägg, för jag har varken tid eller ork att sitta här - har ett viktigt möte med hårfönen som följs av ett ännu viktigare möte med huvudkudden, därav har jag det lite stressigt.

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, jag skall skärpa mig! Fast inte just nu, för det har jag uppenbarligen inte tid med.

Idag har varit en hektisk dag med 10 månaders kontroll, dagispappersskrivning och inlämning, återbesök hos läkare på Barnens hus i Ystad, snabbrunda inne på ÖB och efter det direkt till jobbet.

Puuh, I´m tired.

Vi hann glassa in om på MackeDonkan också, fick mig en Flurry ;D



Theo satt snällt brevid med sin mugg vatten (:

Tog en bild på dagens outfit också;


Inte för att jag hade något speciellt på mig utan mer för att jag äntligen har batterier i kameran och kan fotografera! Finally ;p

Ajaa, har varit på jobbet som sagt, en lugn och skön kväll, börjar 8a imorgon bitti igen - därefter ska jag vara med Tebbelina :)
Men nu måste jag springa,
tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0