Sovmorgon!

God förmiddag gott folk!

Idag har man fått sig en välförtjänt sovmorgon utav sin lilla grabb! :) Inte nog med att han gick och la sig klockan 7 igår kväll så mamma och pappa fick lite kvalitetstid, han vaknade inte förrän nu strax efter 10, wii!

Theo har ätit sin frukost och jag har fått mitt kaffe, det kan inte bli bättre.

Funderar på om jag skulle klä på mig och Lilleman och gå ut och leka i snön en stund, den lilla som finns kvar. Har inte riktigt bestämt mig för hans immunförsvar mår juh inte direkt som det ska efter 5 kurer penicillin/antibiotika och en nerkylning på det är nog inte det bästa,

- fast en liten stund i trädgården kan nog inte skada.
See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0