En försenad "Frukostering"

- och en massa bus!

Detta inlägget började jag att skriva på vid klockan 10 imorse, försökte sedan fortsätta med det klockan 12, därefter kl 17 och nu är tiden 21och jag sitter här igen, får väl se om det blir något inlägg eller inte.

"Nu har Lilleman och morsan käkat frukost, mest Theo då för jag är ingen frukost-människa, fungerar mest som ett moraliskt stöd på morgonen." 


- det där är då skrivit kl 10 imorse och passar inte alls in på det jag vill skriva om nu, ni bjuds på ett par bilder från frukosten iallafall!


Mm, gott med macka!


Och så blir det lite dricka mellan tuggorna;


Ååh, mammas goa pussemun det däär! Världens härligaste pussar från de vackraste läpparna i världen!

När jag nattade Theo vid 20-tiden så hade jag honom i famnen och vaggade runt samtidigt som jag sjöng för honom, som han kramades och sa "aah" - det säger han alltid när han kramas/myser, och pussades hela tiden, underbara unge!

Men tillbaka till vår lilla mamma-son dag;
Idag har Theo lärt sig hur man trycker in och ut en CD-rom!

En mycket duktig pojke!

Öppnar både den övre och den nedre


Det gäller att hålla tungan rätt i mun i såna här situationer!

Världens stoltaste Lilleman ser ni här!

Hah, såå kul vi hade åt det, minst en halvtimme iallafall! :) Han är så klok min lilla kille, idag har han hjälpt mig samla ihop tvätten i tvättkorgen och kastat in det i maskinen, lagt ner DVD-filmer - som låg framme - i sin låda igen.

Det är verkligen en gåva att ha barn!
MammaHjärtaTheo



Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Ohh jisses va glad jag blev att din kommentar!!Jag hoppas verkligen det du skriver kommer stämma!



Blev lite tårögd när jag läste det näst sista du skrev..lite preggo känslig! Men jag tänker bara på när vi får vår lilla gåva och hur underbart det kommer vara!



Underbara bilder på din lille söt!

2008-11-13 @ 08:56:24
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0