1 års kontroll,

- och födelsedag!

Jisses vad tiden springer iväg, det är helt sjukt när man tänker på det, fast arbetar man och har familj så är det inte konstigt om inte timmarna räcker till allt som man vill att de ska.

Våran högtidsdag igår - Theos födelsedag - firades med pompa och ståt, eller iallafall hemmabakade prinsesstårtor med försök till fin garnering och så hade Theos mormor bakat jättegoda bullar!

Theo fick en egen tårta som han med glädje hanterade precis som han själv ville, fast man kan juh säga att det fanns vissa som uppmanade till dåligt bordskick ;)

Munnen full av tårta, banan och mandarinklyftor föll mannen i smaken!


Skeden var mest med för syns skull ;)

Som alltid så klappar Theo när någon säger att han är duktig :)

Efter denna bilden dog batterierna i kameran, typiskt va? Som tur är har jag min älskade lillasyster och hennes systemkamera som var där och bokstavligt talat fångade hela kvällen på film ;)

fler bilder kommer på presenter och annat!

1 års kontrollen idag gick bra, förutom att Theo inte fick sin vaccination p.g.a. att han fortfarande går på antibiotika, men har fått en ny tid på måndag nästa vecka, mätte och vägde gjorde dom självklart idag, ingen antibiotika som kan stoppa det ;D

Theodor 10 November 2007

Längd: 53 cm
Vikt: 3365 gram
Huvud: 34 cm


Theodor 11 November 2008

Längd: 81 cm
Vikt: 10930 gram
Huvud: 47,5 cm



Det är en ofattbar skillnad på denna killen idag mot då, men något som han fortfarande har kvar och som jag tror att han alltid kommer ha kvar är hans starka vilja och sina klarblå ögon!

BTW! - 6:e tanden stack "ner" 9/11
Den vänstra tanden brevid den vänstra framtanden! :)

Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Grattis i efterskott till att du blir stora killen Theo!!



Vilka mysiga bilder!! Oh gud va söt den lille killen är nyfödd..=)

2008-11-12 @ 09:19:09
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Mama Mad

Jag har en känsla av att jag kommer tappa mina preggo kilon snabbt så fort vår lille kille börjar krypa, stå och sen gå..;) Tror också det blir en vilde så livlig som han är nu..haha..



2008-11-12 @ 12:49:04
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0