TYPISKT!

jävla typsikt asså ..

Mååste bara skriva ner en sak som hände mig i måndags, visste inte om man skulle skratta eller gråta typ.

I början på detta året så sökte jag ett jobb här i Sjöbo, sommarjobb då - skulle vara helt okej, nära till jobbet och skulle slippa jobbiga bussresor o sånt.

Dom bara "Vi ringer dig" - och detta var i januari, då i mars började jag bli orolig - mest för att jag är en sån människa som måste ha allt på plats

Då jag sökte till detta jobbet jag har nu, jag behövde juh mitt sommarjobb!

Lite olyckligt så behövde jag börja direkt, men det har gått bra och nu har jag garanterat jobb fram tills 1 september - precis så som jag vill ha det!

NU, i måndags ringer detta företaget här i Sjöbo - "Hej, vi vill gärna ta in dig och jobba nu"

- Jag bara stod och gapade :| Va fan skulle jag säga?! Jag vet om att om jag bara fått in foten där så hade jag kunnat jobba kvar där.

Men jag var juh tvungen att säga NEJ! Jag kan juh inte skita i det jobbet jag har nu, asså neeh .. WAA! Hur kan man ringa så där bara pang på, i slutet på Maj.

Ååh, så jävla typiskt!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

vad irriterande.. hoppas att du får en bra dag iaf
kram

2008-05-22 @ 10:36:53
URL: http://ampele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0