Mors dag!

Awiii!

Idag är det min första mors dag - och vilken dag, jag har aldrig önskat bort en dag så mycket som idag :/ .. Inte för att den har gjort mig något speciellt men den har bara varit allmänt dryg.

Har jobbat mellan 12-21 - vilket inte är kul att göra på en söndag, bajs! Men dagen gick juh iallafall, även om jag inte trodde det 11:55 idag. Har saknat min familj så mycket idag!

Men pappsen och Theo lämnade mamma vid jobbet idag :)
Och hämtade mig meed! ;D

Och ni kan tro att grabbarna hade överraskningar till mig när jag kom hem! :D Ett par nya adidas mjukisbyxor *mm* en ny tröja, 10 röda rosor och en Paradis-ask,

MY BABY´S - i love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0