Morrn!

Godmorgon

Japps nu är jag vaken igen, eller har varit vaken ett ganska bra tag, suttit och busat med Theo :) Han är för go den lilla killen.

Varit en ganska dryg natt, kom inte i säng förrän rätt sent, sen vaknar jag av att Michael säger till mig "rör dig inte" - jag fattade direkt,

DÄR VAR ETT KRYP!

Så jag gjorde juh totalt tvärtom, kutade rundor i hela lägenheten i full panik - hah.. Michael hade juh haft fönstret öppet hela dagen på grund av att han renoverade.

Det var så en äcklig jävla ollonborre, eller vad dom nu heter, hade tagit sig in - men Michael fick ihjäl den och kastade ut den, men inte fick jag sova för det - neera!

Då skulle älsklingen kramas och prata, när väl han blev tyst så tog det inte lång tid innan Theo började gnälla - bara i sömnen men jag vaknar ändå och blir orolig.

Och det höll han på med till en 6 imorse, då somnade han om - sen gick vi upp runt 7 tiden,
- gääsp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0