Men blää ..

Ååh, jaa då har man slutat jobba iallafall.

Blev en rolig dag på jobbet ändå - skönt att man har positiva och bra människor som arbetskamrater. Har även bakat till mina små damer idag, dom är så tacksamma för det lilla.

Bakade både chokladsnittar med antingen krossad mandel eller pärlsocker på + att jag gjorde kola-kakor - det var uppskattat :) Imorgon ska dom äta mina chokladmums som jag också bakat!

Det var väl positivt?

Nu kommer det mindre positiva, jag är trött som en bäver som gnagt på stubbar hela dagen och jag får inte komma hem :( Buhu, fucking lister .. Får antagligen tidigast komma hem imorgon kväll.

Jag som bara vill vila och ta det lugnt :/ ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt för dig=)

2008-05-10 @ 17:25:11
URL: http://dld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0