JAG LOVAR!

Lovar du att vara ärlig? I´ll try
Du heter: Regina
Smeknamn: Gina / Ginis
Låt just nu: Leona - Bleeding Love
Beroende av: Theo, Michael, mina syskon (goodis)
Vem behöver du mest just nu? Pappa
Vad tror folk om dig? Hm, att jag är knäpp kanske?
Stämmer det? JAA :D
Vad får du oftast komplimager för? Min lilla Theo
Hur imponerar man på dig? Vara sig själv
Vad står det i ditt senast inkomna sms? Hej mams saknar er vill ej jobba, jag vill hem till mina älsklingar puss på er älskar er (från Michael dååra)
Vart bor du? Sjöbo
Trivs du där? Vet inget annat
Äger du några converse? NEJ
Festar du mycket? Inte nu längre
Sprit, cider, vin eller öl? Cider / Smirnoff Ice
Brukar du bli för full? Hade en tendens till det förr ;)
Vad har du för mobil operatör? Comviq
Är du allergisk mot något? Lögner, folk med fördomar
Har du haft sex idag? Nej
Nästa mål i ditt liv: Börja plugga - tror jag.
Hur svarar du i mobilen? JALLA!
Vem ringde du senast? Michael
Vad sa den du senast pratade med i telefon? Att jag skulle ha kaffe på till klockan 4 ;)
Antal timmar sömn inatt: 8-9 timmar
Sov du ensam? Never!
Tycker du om din pappa? Min pappa var allt!
Brukar du komma i tid? Numera är jag gärna lite tidig till och med.
När mår du bra? När jag ser Theo och Michael
När blev du fotad senast? Hm, förrgår kanske?
Hur känner du dig nu? Ganska pigg
Vanligaste färg på dina kläder? Ljusa färger /  grått
Vad tycker du om fötter? Äckliga
Är du smart? Ibland
Är du aktiv i skolan? Det var längesen man gick där
Vad saknar du? Old times
Hade du en bra kväll igår? Helt okej, var hos svärföräldrarna
Favorit dryck på morgonen: KAFFE!
Rakar du benen? Ehh ja?
När går du och lägger dig? Allt efter 22
Är du blyg? Ibland
Mail eller brev? Mail, orka först skriva ett brev, fixa kuvert och frimärke och sen gå till brevlådan?!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Mjaa, något så när
Hur mycket krävs för att du ska bli full? Inte mycket nu iom att jag inte druckit på snart 1.5 år
Har du spytt offentligt? Vem har inte det XD
Det pinsamaste du gjort på fyllan? Ooh, det är massor
Är du nöjd med ditt liv? Till 110%
Om inte, vad vill du ändra på? Få tillbaka min pappa
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil? Jag känner mig ganska egen, så min egen stil
Är du bortskämd? Av Michael och Snaa jaa :)
Vad gör du imorgon? Tvättar och är med Tebbe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0