GALET!

Alla vet vi väl att Justin Timberlake är expert på att göra features med andra artister, sitter som sagt nu på youtube och lyssnar på Eminem, då ser jag Eminem VS Justin Timberlake new song 2008

Say what? Ajaa, det får vi väl lyssna på...

HAH! Det är någon jävla idiot, ursäkta mitt vackra ordval, som har tagit Eminems Mockingbird, mest text och lite musik och mixtrat det med musiken från Justins What goes around

Det var den värsta smörjan jag hört!

Har folk inget bättre för sig på dagarna? Skrattretande.
Säger jag
som sitter här och lägger ner tid och energi på att bilda meningar för att på ett sammanfattat sätt förklara hur uppriven och skakad jag är över denna händelsen.

Jag tror jag går och lägger mig strax.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har också hört den! Kass som fan:P

2008-05-05 @ 23:16:23
URL: http://aafskogh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0