Charlotte Perrelli

Jag kan inte mer än att hålla med den norska kommentatorn som yttrade sig om att hon inte ser "normal" ut, fast han liknade juh henne även vid en transvestit. Jag vet inte om jag kan hålla med om transa,

- men att hon liknar en robot på scen, har det undkommit någon?

Jag tycker inte att hon såg mänsklig ut någonstans i Melodifestivalen. Tycker även att det var konstigt att hon vann, varför kunde inte BWO vinna? Dom hade iallafall ett bra koncept på scenen.

Hur uttråkad blir man inte av hennes höftgungning i 4 minuter?
Och hennes kattliknande gång ner för trappan på scenen?

Ahh neej, hon är inget för mig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Gillar din slogan pa bloggen =)

2008-05-09 @ 11:55:44
URL: http://ertansara.blogg.se
Postat av: Malin

Min gubbe med polare tycker inte heller att hon är snygg, snarare att hon ser ut som en siameskatt!? Det ligger faktiskt något i det om man tittar! Ha en fin helg i solen!

2008-05-09 @ 12:21:03
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0