Äntligen!

Finally, familjen Johansson-Björk är hemma igen - trodde nästan att jag skulle krevera idag :S Jag kom aldrig överens med mig själv om vad jag skulle ha till frukost/lunch.

Så jag dissade den idéen - Michael kom klockan 4 så körde vi till Farmor och Farfar, som skulle passa Theo medan vi var borta, vi skulle juh bara in en snabb rundaByggMax

- eller huur!

Dom hade inte ett skit där inne, eller joo - dålig service! Så vi stack därifrån och åkte till Hornbach, tänk er 10.000 kvm med grejer - try to find there, alltihop kändes som ett omöjlighets uppdrag.

Helst när Michael började prata om att vi skulle ha spikplugg - hur små är inte dom lixom? Jag var så jäkla nära på att gå ut och sätta mig i bilen, sen började jag fundera på hur många steg man hade gått och om man skulle införskaffa sig en stegräknare.

Ajaa, vi kom därifrån iallafall, 4000 kr fattigare men med tak- och golvlister, finfiin stuckatur! Så Michael har redan börjat i köket nu med att sätta upp dom.

Theo ligger i sin säng och busar, så snart han har somnat så ska mamma öppna en Carlsberg!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej! En liten desperat fråga fr en m blogg abstinens, håller tummaran att du fortfarande är inloggad efter ditt inlägg!!!!
Vad är nya plattformens inloggningsadress???? Är ej vid min egen dator där jag länkat... kommer inte in o det suuger!! Tack!!! Snälla kan du hjälpa mig??

2008-05-09 @ 22:11:49
Postat av: yegane

Hejsan!
Tävla om en iPod på min blogg! ENKELT.

Hare bra
Yegane

2008-05-09 @ 22:22:53
URL: http://yegane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0