American Idol

Från den ena talangen till den andra.

Och det är höga ljud överallt, ibland blir jag så ljudskygg att det känns som att jag ska bli sur för att jag hör mitt hjärta bulta - neej så illa är det inte, men det skulle kunna bli kanske?

Theo ligger i sin säng och äter sin kvällsflaska - jag och älsklingen har ätit spaghetti med köttfärssås, Dolmio! Idag är vår Dolmio-dag ;)

Btw så är den reklamen asbra.

Annars nu ska vi inte göra så mycket - var på styrelsemötet, som var vääldigt viktigt att man deltog i - utav 24 lghter så var vi 5 deltagande (inklusive Theo). Men men, fick iallafall pratat med våran HSB-snubbe så att dörr och dylikt ska fixas nu innan vårt kommande bostadsköp.

Sen var vi
en sväng hos svärföräldrarna också, alltid trevligt att komma dit (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0