Updating

- my music-list.

Sitter just nu och lyssnar på Madonna ft. Timberlake - 4 minutes - ofcourse med inblandning av Timbaland my man ;D Jag har sagt det innan men jag säger det igen; killen är ett geni!

Usch, känns att det var längesen man satt och bara lyssnade på musik. Att sitta i lugn och ro med hörlurarna på och surfa rundor på olika RnB sidor, ladda ner all den senaste musiken, wonderful! Nu är det självklart massor iochmed att man inte varit där på länge :/ .. Men jag mååste juh ha allt :D

Jag är en allätare
, iallafall när det kommer till hiphop/rap & RnB, i löööv it! Man märker att fler och fler kändisar går över till RnB, vilket är helt självklart, det är dagens dansband.

Ibland
är det kul att bara sitta och skriva in typ Ciara och se vilka låtar som kommer upp, för det är inte alltid säkert att alla bra låtar hittas direkt. Vet inte hur många gånger jag lyssnat sönder en låt och någon månad efter kommer polarna och frågar; har du hört denna? Sverige är inget, USA är som vår framtid, de ligger långt före oss med det mesta - allt snack om hur Sverige kommer se ut om 10-20 år, titta på USA så ser ni er framtid, jag hoppas bara att vår största folksjukdom inte är fetma då :/ ..

Akon ft Blast - Look me in my eyes

Nu sitter man
och blir lite nostalgisk, laddar ner låtar med Jadakiss, Bone Thugs, Ja Rule - det finns väl inget skönare än att lyssna på hiphop/rnb när artisterna har röster som låter som de mörkaste monstrena i den djupaste källaren? Sicken parallell jag drog där, eller något. Iallafall, med mörkare röst blir det tyngre ;D Det är självklart att man går igång på Usher, Akon och Chris Brown med, fast de har ljusare röster, men det går inte att jämföra så, det vore som att jämföra solen med månen, vilken är finast?

Idag
ska vi till Gud-föräldrarna, diskutera dop-saker, nu börjar det snart bli dags, massor som ska ordnas men kan inte börja förrän den 24:e, det är sista dagen för att tacka ja eller nej till inbjudan, så man ser hur många som kommer :) Nu är hans klänning klar också, sömmerskan skickar ner den i nästa vecka, blåå och fin :) Har tyvärr ingen bild på den, men ska sätta in bilder från dopet så då får ni se ;D

Nu blir det riktig nostalgi, KC and Jojo - Crazy :) Måste inflika att Jojo är en väldigt duktig sångerska, härlig att lyssna på. Men nu har jag väl suttit här tillräckligt länge, dags att återgå till livet! Min underbara Theodor och min helt fantastiska älskling.

And remember; Bengtzing ska uuut ikväll! Om hon inte ens kan stå i svensk TV på kanal 5 för att det är för stort för henne så ska hon fan inte stå inför hela världen, she´ll faint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0