Teorin på 15 minuter

Say WAA! - för idag har jag äntligen klarat min teori! Har skjutit upp teori-provet sen oktober förra året, för jag trodde att jag inte var förberedd, men idag tog jag mig i kragen och gjorde det. Inte pluggat på 2 månader, läste igenom boken 1 timme innan provet, gjorde provet på en kvart, läste inte igenom utan tryckte bara på "rätta provet" direkt efter jag fyllt i fråga nummer 70.

Ni kan tro att mitt hjärta slog då, gjorde jag rätt eller fel att trycka i knappen direkt? Och tydligen så gjorde jag rätt för jag blev godkänd! :D Bara 58 rätt men ändå, det var godkänt så det är det som räknas. Nere på körskolan fick jag 70/70 när jag gjorde proven på 6-7 minuter, så jag ville juh ha alla rätt nu med.

Har ALDRIG varit en sån som sitter och tänker på prov, kan jag det så kan jag det direkt annars är det skitsamma, icke att jag skulle sätta mig ner och tänka efter, är ni galna? Det är jag way to cocky for :D Eller jo, jag har suttit så en gång i hela mitt liv och vad hände? Jo mitt tänkande klyddade till allt, så det slutade med att bara för jag satt och tänkte efter så fick jag mer fel än om jag bara fyllt i det som först hoppade upp i huvudet.

Så nej, jag tänker inte efter, jag svarar med det första min hjärna tänker.
That´s all from me :)

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma svarar

ja jag hittade det på nån blogg, minns inte vart.

grattis till teorin! :)

2008-03-19 @ 18:49:15
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0