Schlager-Josefin ?

Nu får kvällstidningarna ta och ge sig tycker jag! De som har läst min blogg tidigare vet att Josefin Crafoord på The Voice inte är min favorit, denna gången får jag fan ta hennes parti!

Jävla fucking kvällstidningar, deras lögner är så uppenbara att det finns inte, aftonbladet verkar vara mest normala som inte har brytt sig om denna såkallade "skandalen". På Expressens löp ser man en bild på Josefine med en pratbubbla brevid där hon säger;

image72

Tittar på Kvällspostens löp, ni och expressen är lika värdelösa, som ett dåligt syskonpar (t.ex. Calle och Alex Schulman - den ena tar ut den andra) där är det en bild på Crafoord och den lilla stackaren Bengtzing med texten "Hon är ful utan smink". Men däremot inne i tidningen finns enbart en bild på Paul Haukka med en bubbla brevid som säger "Hon är för ful för TV!"
- glöm för sjuttsingen inte utropstecknet! Men det var väl Josefin som sa något inte Paul?

Jag måste bara ställa frågan, vad tror kvällstidningarna att de är? Carl Barks? Det liknar juh en fucking Kalle Anka tidning med alla de där pratbubblorna! Sen kan de inte ens hålla reda på vem som ska säga vad och binda ihop hela historien rätt utan allt är ett stort virrvarr. Den artikeln får man börja läsa från mitten, sen läsa slutet och sist, alltså inte först, början för att få en korrekt läsning, men sen är de också TRE PERSONER som har skrivit den här artikeln om 500 ord möjligtvis, vackert jobbat!

Det irritations-momentet la man snabbt ifrån sig igen, orka med de där intrigreportrarna, dem vill juh att människor ska missförstå, skapa falska rykten och sen skylla på tryckfel när de ställs till svars, idioter.

Vidare i tidningen,
som jag aldrig annars köper - ska vara Aftonbladet om det måste vara en sån tidning - så följer det en 5-6 sidor om Melodifestivalen, vem tror ni inte vi hittar där? Schlagertempen - med Linda Bengtzing i toppen som "stekhett" - mjaa kanske jag inte håller med om men dem får juh tycka som dem vill. Sen under hennes namn står det "snygg" - var det allt ni hade att tillägga om er stekheta etta? Iallafall, längst ner, underst, på botten, iskall, där hittar vi, i schlagersammanhang - tänk på det! JOSEFIN CRAFOORD - Den offentliga fulmobbingen är bara för ynklig. - ALRIGHT, ska ni berätta för mig vad hon hade med Melodifestivalen att göra? För tänker ni skicka henne till Eurovision så kan ni räkna ut mig som svensk, jag har hört henne sjunga en gång, det räckte. Anders Nunstedt är det som har plitat ihop denna vackra "artikel", hade du verkligen inget annat att lägga in på listan av en festival som pågått i 2 månader? Måste du "fulmobba" Josefin mest för att visa att du kan, i en artikel som inte har ett skit med henne att göra? Jag tyckte du skrev att fulmobbning var ute, eller det var bara om det var andra som fulmobbade?

Sen är det rätt fulmobbat att skriva Linda Bengtzing som stekhet etta i melodifestivalen och inte ens en gång nämna Perrelli när det faktiskt är hon som toppar Kvällsposten singel-lista, där ligger Bengtzing på 10:e plats, vem var stekhet sa du nu igen?

Kvällsposten är underbar, - hela tidningen är en stor motsägelse mot sig själv.

Summeringen blir;
Bengtzing - du är löjlig, det är inte precis första gången du sticker till pressen så fort någon råkat trampa snett på din vänstra lill-tå-nagel. Jaa, visst - Josefin är en mästare på att kläcka grodor här och var typ hela tiden, men har Bengtzing så dåligt själv-förtroende att hon måste springa runt och böla om vad Sveriges-svar-på-Entertainment-Tonight har kluckat om henne, då ska hon inte vara i rampljuset över huvudet taget, och om hon inte är redo för TV än, som det står i tidningen, så är hon den sista vi ska skicka till Serbien.

UT MED BENGTZING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0