Samedi

- vilket då betyder lördag på franska, passar rätt bra in på denna dagen tycker jag!

Helg, helg helg! Inte så mycket mer med det faktiskt, har varit hos svärföräldrarna idag med Theo, faster Connie var också där och hälsade påå, druckit kaffe och suttit och pratat, alltid trevligt (: Theo hade med sin hoppgunga, han förstår inte riktigt än hur den fungerar men det börjar ta sig! :) Han är så klok min lilla man. Och stark, han står redan upp själv, man får juh självklart hålla balansen åt honom men annars kan han stå själv, tar några steg också om han är på riktigt gott humör ;D Han kan stå på alla fyra med en bra bit fritt in under sig, en 8-10 cm, men då ligger huvudet kvar i madrassen, han förstår inte riktigt att det ska med :p Men häromdagen stod han på alla fyra med huvudet uppe, bara 2 cm typ fritt under magen men iallafall :) Han stod inte så mer än 10 sekunder men det är alltid nåågot! :)

Och i torsdags
rullade han bokstavligt talat av babygymmet hah, jag hade lagt honom på rygg mitt på det, efter bara en liten stund hörde jag hur han började jollra ganska intensivt, tittade ner på honom, då låg han nästan utanför babygymmet på rygg! :D Han hade då rullat från rygg till mage och sedan från mage till rygg igen, min duktiga pojke :D Snart är han 4 månader, var det inte igår jag skrev att han blev 3 månader? :/ - TIMEOUT! Jag hinner inte med!

image57
MIN LILLA BEBIS!

Ikväll
är Snaa här :) Ska se på film, spela lite TV-spel med tror jag :D Wii, ska bli kuul! Nu måste jag gå innan min magsäck får för sig att käka upp min lever eller något, inte ätit sen 9 imorse juhh.. :/ Have a nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0