J*VLA FÖRDOMAR!

Ååh, jag blir juh så trött .. Vet inte riktigt heller hur jag ska formulera mig för att inte hela fucking idiot-världen ska missförstå mig rätt, hah.. "Missförstå mig rätt" - dagens ute-kommentar enligt lilla Calle "censur-bögen" Schulman! Jag undrar när han ska förstå att hans stil mot människor gör honom mer onytta än nytta, han skapar en negativ popularitet, men det kanske är det han vill ha? Har man inte chans till annat så får man vara nöjd med det man får juh (utropstecken) - Nej usch, han ogillas men ändå skriver jag om honom, han lyckas, FAN!

image67
Kom nu ihåg två-skitar-hög-Calle´s ord-som-är-lag angående solbrillorna;
De får icke bäras förrän andra veckan i april, skit i vädret och mest av allt solen,
för det är juh det den här pygmén säger som är sant! - tror han jaa (;

Men det var juh faktiskt inte det som störde mig, nu villade jag bort mig totalt, as usual (: - Nej, det som stör mig är människor som inte har barn, men har alla fördomar om dem! Att en människa, som inte har en aning om vad ett barn innebär, ska sitta och lägga kommentarer och bete sig allmänt dåligt bara för man säger att man har ett barn, jag säger det igen; Ååh, jag blir juh så trött ..

Människor som har raderats från min MSN, både som jag känner och inte känner men snackat med sen jag var 16 år, som blivit helt fucked up i huvudet bara för att man berättar att man är mamma nu. Beter sig allmänt dåligt och skriver kommentarer som; "vad synd, det var juh inte kul" - Sen när de skriver och frågar hur det går med pappan och man skriver; det går helt underbart! Så får man svaret; "Fan vad tråkigt, skit i honom" - blabla! Det blir en fet-block på sådana människor! Skiter totalt i vilka ni är eller hur länge jag har känt er, DRA ÅT HELVETET!

Jag känner hat
mot allt som bara gör en antydan om att min son är fel eller att det är synd att jag och hans pappa är tillsammans, jag förstår inte hur vissa människor bara understår sig! Och så det klassiska; Du har förstört ditt liv! - Den kommentaren borde vara värd 10 käftsmällar rätt upp och ner utan diskussion. Det roliga är att det är bara folk som är barnlösa som lägger de här kommentarerna, om hur dåligt det är och jobbigt, att man förstör sitt liv, är det någon som ska lägga kommentarerna så är det väl de som är föräldrar? Inte ni stackars ovetande parasiter med fördomar upp över öronen! Gå ut och lev er liv istället för att sitta och snacka en massa dynga som möjligtvis passar i er lilla fantasi-värld men inte i den riktiga världen, sorry! Om barn nu hade varit så hemskt och jobbigt, tror ni verkligen att ni hade suttit där ni är idag då? Ni tänker fan inte längre än snoken!

Jag tänker inte sitta och säga att det är guld och gröna skogar all the time, för det är det inte, som inatt sov Theo jätteoroligt, han vaknade var och varannan 15:e minut hela natten från klockan 02.00 till 06.15 imorse. Det var jobbigt och tröttsamt att gå upp och vyssja honom till sömns var 15:e/30:e minut och jag känner mig verkligen som en zombie idag, men so what? Sålänge han känner sig trygg och mår bra så skiter jag i allt annat, jag älskade honom precis lika mycket idag när han vaknade på riktigt kl 07:15 och skulle upp och ha frukost. Jag var exakt lika glad som vanligt över att få ta upp honom och hålla honom i min famn och säga godmorgon åt ljuset i mitt liv!

Jag önskar
att folk kunde hålla truten ibland och inte snacka om saker de inte har en aning om.

image66
Theodor med sin gudfar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0