Huvudvärk,

- denna huvudvärken är inte nådig, och den blir bara värre och värre. Den sätter sig på mitt humör också, det tycker jag inte om, är lättirriterad, sur, allmänt grumpy! Minsta lilla sak känns som ett helt världsproblem, jag vet att det är jättelöjligt men det finns verkligen ingen hejd på det dåliga humöret idag.

Tjat, tjat, tjaat! Vem älskar inte massa, massa, underbart tjaat? Jag bara avgudar det, min huvudvärk med, den slår volter när tjatande drar igång och då får jag med lust att slå, möjligtvis inte volter, men något. Jaa, denna dagen har varit underbar från start, usch neej nu vill jag bara vara ifred :/ ..

Ajaa, jag och Theo var iallafall hos Elaka Tanten idag, först så skulle Michael på och stressa mig, lite försenad var jag juh, när vi skulle iväg, så jag glömmer regnskyddet till vagnen. Jaja, men det är lugnt, det börjar säkert inte regna, sån otur kan man bara inte ha! Yeah right, ungefär 5-10 minuter från BVC så börjar det ösregna, FUCKING GREAT! Och som att jag inte var sur nog för det, så börjar det hagla, och haglet har sin riktning rätt in mot Theo i vagnen... Försöker ringa Michael för han får komma och lämna regnskyddet eller något. Jaa, vad tror ni inte smarta jag har gjort kvällen innan, satt hans mobil på ljudlöst, självfallet! - Så det blidde inget svar i den.

Väl därinne, så möts man av den här förvirrade människan, hon bara; du har inte tid förrän 11:30. Nu får det vara nog tänkte jag, för det är psykot själv som skrivit lappen, så jag fräser åt henne och hon ursäktar sig, like I give a fuck? Det är hon själv som har skrivit tiden på min lapp, då är det inte mitt fel om hennes minne inte fungerar. Visar henne vad Ystad har skrivit om hans vikt och längd, och tänka sig! Helt plötsligt mäter hon honom till 65, heelt sanslöst, ögontjänare! Tyckte däremot inte om att hon vägde in honom på 6740 gram idag när han vägde 6920 gram för två veckor sedan, kan ha att göra med att han gått på penicillin i 10 dagar nu, vet inte men det oroar mig. Känns skönt att vi ska till Barn i Ystad på fredag, så jag kan se direkt om han fortsätter gå ner eller om det kan vara så att deras vågar väger annorlunda, inte för att dem ska göra det men iallafall?

Men jag har iallafall
fått min efterlängtade, och otroligt eftertjatade, MICRO! :) - Sen har min lilla stjärna varit helt underbar idag, så det uppväger allt jobbigt!

image71
VÅRT LJUS I VARDAGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0