Home alone?

Jaa då sitter man här, guldgossen sover och älsklingen är i Lund .. Och jag sitter som sagt här, inte speciellt jättekul men det får gå, vad ska man annars göra? Kan juh inte precis gå ut och springa maraton *tittar ironiskt* - mest bara för att man inte kan så känns det faktiskt lockande, hah!

HAH!
Nu har jag gjort en typisk ginis-grej som då innebär just idag;

- Jag satt och skrev på kuverten till inbjudningarna till dopet, skrev med blyerts först - ifall att man skulle göra fel, så kan jag alltid sudda ut det :) Har nämligen specialbeställda kuvert till korten så kan lixom inte göra fel. Vad upptäcker lilla ginis att hon har gjort då? Joo, hon har skrivit alla adresser upp och ner! Kuverten var upp och ner när jag skrev på dom, waa, galen blir juh jag och springer runt i hela lägenheten och letar efter ett suddigummi, vilket som helst - kvittar, bara jag får fatt på ett! Men neej, ingenstans, puts väck, total saknad av suddigummi, och jag som verkligen behövde ett! Typiskt.
Iallafall,
här kommer den typiska ginis-grejen; - Jag ringer min bror som är i Tomelilla och ber honom att köra hem till min lillasyster för att hämta upp suddigummit, som jag bett henne leta fram där hemma (: Såå nu har jag mitt lilla söta suddigummi tack vare mina söta syskon ;D - Jag tror faktiskt att jag är ganska ensam om en sån plan för att få tag på ett suddi?

Men sen är jag inte riktigt som alla andra :D Just nu sitter jag och tittar på efterlyst, Leif GW Persson - han är för härlig den gubben haha :D Theo fick en massa presenter av moster Snork och morbror Alex idag, massa fiina juh! Och precis såna matskedar jag vill ha till honom, dem är böjda på ett speciellt sätt ;p


image61

- ungefär så ser dem ut, hittar ingen bättre bild :p Annars har jag inte gjort mycket idag, var med Nadja och Fridah en stund innan idag, och nu ska jag sätta mig ner och SUDDA :D Med mitt fina suddigummi! Tjaa på´re!

image62
JAJA, det heter SUDDGUMMI, men vem bryr sig?
Sudda, sudda, sudda, sudda bort din sura min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0