Det går bra nu,

- PETTER! Ditt ord är min lag - eller inte, men det lät bra :D

Men allvarligt, Petter är Sveriges Eminem, ingen är som honom och ingen kan bli det heller. Det är skönt att lyssna på hans musik för han har skönt flow och vettiga texter, inte enbart massa snack om sprit, knark och snygga brudar. Jag orkar inte lyssna på sånt, att säga något om det här och där whatever men gör inte en hel låt om det :/ ..

Wii, nu är det snart panik, idag började jag och Snork med inhandlingen till maten, fyfan vad mycket det är! 38 olika saker på listan som vi ska ha, sen att det är flera stycken av en punkt gör inte saken bättre ;p Men vi har halverat listan så nu är det bara 18 saker kvar, som består av färskvaror så det måste vi inhandla i slutet på nästa vecka. Sen har vi bestämt all dricka, alternativ-mat, för de som inte äter smörgåstårta, och efterrätter - maten känns relativt lugn just nu.

Då börjar nästa kaos-sak! Dekoreringar och bordsplaceringar, iochmed att jag inte får se hur lokalen är uppbyggd och vilka möjligheter som finns förrän på fredag nästa vecka så har min hjärna väldigt svårt för att planera något. Och juh mindre jag planerar desto mer stressad och oanvändbar blir den. Vi har kommit på en bra idé med vad vi ska ha använda som namnetiketter vid borden, nu ska jag bara lyckas placera ut alla på ett så bra sätt som möjligt, igår såg det rätt mörkt ut, men jag kommer nog på något! :)

På torsdag,
om en vecka, ska vi upp och titta på den nya lägenheten! Spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0