Det blir aldrig riktigt

- som man har tänkt sig!

I söndags
skrev jag upp min veckoplanering, den är juh krasad kan jag säga (; - men jag ligger ändå ganska bra på det. Har handlat in till dekoreringen, har pratat med prästen, namnskyltarna är på G, börjat småhandla på de sista sakerna, hämtat dopklänningen - som är jättevacker! :) Ska lägga in en bild på den typ imorgon eller något!

Igår var vi på IKEA, handlade in till badrummet och en ny möbel till hallen, blev jättefint! Allt börjar falla på plats, btw så kom vi aldrig iväg till den nya lägenheten idag :/ Ljunggren var på möte i Lund som drog ut på tiden och vi har inte själva tid vare sig imorgon eller på fredag att titta på den, det får bli tidigast på måndag.

Lite störigt,
men hey - that´s life! Imorgon ska vi lämna Theo hos farmor halv 7 på morgonen, tidigt men har inget annat val, ska åka från Sjöbo kl 9. Är väl hemma runt 1-2 igen och då ska jag som sagt gå och handla in det sista till dopet, om jag orkar bära allt det? Kan ta lite på fredag med annars :)

"Upp och hoppa, ligg inte och dra dig!"
- jaa, jag tycker inte om Frida, men den meningen är cool! (: - Men hennes låtar låter mycket bättre när man inte ser henne, faktiskt!

I lågornas sken - Nordman, så jäkla bra! Men inte Eurovision-klass bara, hah, hela Europa hade undrat vad fan vi svenskar håller på med om vi hade skickat honom dit. Hans röst är helt guda (: 

Fast det borde vara BWO - Lay your love on me som representerar Sverige i Eurovision i år, inte Perrelli. Inget illa menat mot Perrelli men hennes låt kommer inte ta henne någonstans, förhoppningsvis tar den oss genom kvalet iallafall så vi åtminstonne får vara med i den stora tävlingen, men mer än så tror jag inte på.

image90
Hah, Theo blir bara mer och mer fascinerad av sina fötter! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0