- tjockis-eminem ?

Är det sant att Eminem har lagt på sig en del? Eller en ganska stor del vad jag har hört, man har juh inte sett så mycket som röken av snubben på evigheter känns det som. Såg precis hans video; Eminem ft. Nate Dogg - Shake that och den var passande nog animerad, kan han verkligen ha blivit tjock? Ajaa, med alla de paparazzi och skvallertidningar vi har idag så lär jag få reda på det förr eller senare, det är en sak som är säker.

Mm-hm, jag är trött idag, ögonlocken känns så oerhört tunga, får gå ut och sätta på en kanna kaffe så är det problemet löst - jag ska bara orka göra det. Jag vet ingen människa som är lika förvirrad som mig på morgonen, det är precis som om jag har skakat om exakt varenda fil uppe i hjärnkontoret under natten och när jag väl vaknar så börjar hjärnan försöka ställa allt till rätta, så då kan det slinka ur en vilken fjantig kommentar/idé som helst. Därför kan jag ses som en morgonsur människa, men det är jag faktiskt inte, jag vill bara inte stå och yra en massa goja som jag gör nu, därför är jag hellre tyst.

Nu kallar kaffekokaren på mig, TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0