- korrigering

Jag, dagar, datum och tider - det går inte ihop! :p

Det är på Onsdag nästa vecka vi ska se på lägenheten, inte Torsdag :/ .. Mitt minne är inte vad det har varit. Godmorgon förresten, sitter med lillkillen och tittar på Tom & Jerry, där är en sån sjukt fet hund med i den att han måste åka på en skateboard *haha* - lite kul ser det faktiskt ut ;D Theo verkar också road av det, fast han ser ut att ha mer kul när vi tittar på The Voice, men dem har juh påsklov nu så inget voicande idag.

The Voice har för den delen varit allmänt skittråkigt hela veckan, Jakob har juh inte varit där! :p Visst, han Martin Björk var en väldigt bra ersättare för honom, men det blir ändå inte samma sak ;p

Idag ska vi hem till svärföräldrarna, Theo´s farfar ska firas :p Ska bli kuul, sen händer det nog inte så mycket mera. Min Snork har varit här hela dagen igåår :) Massa trevligt, som alltid när hon är här! (: Blir nog lite målning utav köket idag också faktiskt!

Men nu ska jag gå och sätta på lite kaffe tror jag, om jag orkar? Hah.. Lite trött är man ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0