Vad hände?

Aaa, jag sitter och funderar på det nu.

Skulle juh bara jobba måndag, fredag och söndag denna veckan, skuulle - vad hände? Jo, jag tackade ja till att jobba tisdag, onsdag och torsdag också.

Att jag aldrig kan lära mig att säga nej! :p

Men men, det blir fint klirr i kassan ;D Även om det klirret inte hörs förrän i Julii men what the fuck, det blir skitbra lön för både mig och Michael till Juli, ska vi satsa på en 32.000 ut efter skatt?

*mm* - I like iit ;D

Och högst troligt så flyttar vi juh in i huset den 31 juli,
bara allt klaffar som det ska!

Kommentarer
Postat av: Joanna

HUS ÄR SÅÅÅÅ värt!!! helt underbart!!!!

2008-06-03 @ 11:18:33
URL: http://www.revyn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0