Sista!

Godmorgon!

Idag är den sista dagen jag börjar 7 - har gjort det i 6 dagar av 7 möjliga denna veckan - så kul är det inte att gå upp innan 6 varje morgon :/ ..

Är riktigt trött, M också och han ska köra mig till jobb idag, jag hoppas jag får upp honom. Innan dess ska jag gå och väcka Lilleman iallafall  :)


Ha en underbar dag, det ska inte jag ha - är inte hemma förrän 22 ikväll, har "delad tur" idag 7-21, rast mellan 11-16 - pga att det är söndag går bussarna en gång VARANNAN timme så jag hinner inte mer än hem sen är det dags att åka igen.


Det är lika bra att stanna på hemmet alltså,

men fy så drygt det är :/ ..


Kommentarer
Postat av: Madelaine

Dem dagarna är riktigt dryga, jag skulle haft 5 sådana pass i sommar..

2008-06-22 @ 17:38:53
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Tack!! Nja, jag bokade inte bort dem, har fått foglossningar, helt sinnes såhär tidigt! Så jag komme rinte sommarjobba alls i sommar då chefen bad mig hoppa av vik och så blond som jag är gjorde jag det..lite dumt..hur är det med lillkillen? är det inte jobbigt att vara borta från honom så långa dagar??

2008-06-22 @ 22:00:24
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0