Nytt nummer!

- mm, så eree!

Har haft samma nummer ganska så länge nu, 5 år är det iallafall - det har aldrig stört mig, tvärtom! De som känner mig vet om att förändringar är något av det värsta jag vet :/ ..

Allt ska vara precis som det alltid har varit; Arne Weisse på Julafton, Peter Harrysson i Så ska det låta, Magnus Härenstam i Jeopardy - osv, osv.

Men så är det juh inte längre.

Fast det är inte på grund av att dom här TV-ikonerna inte är kvar i rutan längre som jag ska byta nummer, jag har nämligen märkt att en viss person, som jag inte umgås med längre,

- tydligen roar sina "otroligt intressanta" dagar med att ge ut mitt mobilnummer till den ena idioten efter den andra.

Det finns säkert folk som gläds åt samtal mitt i natten från människor dom inte har en aning om vem det är som svamlar något oförståeligt på grund av alkohol med mera, helst mitt i veckan!

Jag är INTE en av dom personerna, jag har en liten son och en sambo här hemma som störs av samtal mitt i natten, jag har ett arbete som inte heller tycker om skumma samtal man får när man är där.

Jag har ett liv, sen för att du inte har det ska inte gå ut över mig,
patetiska jävel.

Se till att flytta hemifrån och skaffa dig ett jobb
istället för att försöka få fatt på alla bidrag du bara kan hitta!

Ååh människa!
- om hat hade ett namn ..

Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

Jepp vi har sjukt långa sommar lov.. nästan 3 månader.. as skönt! Så nu äre stockholm som gäller =) Så sköööööönt att vara hemma så man dör nästan!

Har ni flyttat än?

kram

2008-06-15 @ 10:23:38
URL: http://jonaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0