Nu eree bra!

Så, nu har jag bestämt mig!

Jag beställer min samsung g600 ikväll, ska bara vänta på att M kommer hem så jag informerar honom om min plan innan jag gör det - inte för att han kommer kunna hindra mig, men man ska ändå berätta saker innan man gör det.

Jahaa, varför ringer jag inte honom om jag nu har så bråttom?
- GISSA!

Min underbara telefon är helt fucked up, och neej det är inte för att Theo har haft den i munnen, den var puckad lååångt innan dess - har tjatat om att jag ska köpa g600 nu sen februari men inte fått tummarna loss.

Men nu är dom lössläppta kan ni tro!
Mobilen, ready or not - here I come

YOU CAN´T HIDE!

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Gott med kyckling curry..;)



Ja jag ska banne mig gå ner! Oavsett vad..Blir många barnvagnspromenader..



Ja jag har hört att det ska hjälpa, så jag smörjer och står i..hoppas det har någon verkan iaf..

Spanien leder ju nu! Mig kvittar det vem som vinner för båda var i sveriges grupp..bara någon av dem vinner i finalen sen..hehe!



Jag behöver verkligen också ny mobil, lyckades tappa min så jag har ingen display..ganska jobbigt måste jag säga..vad kostar denna pudding??kan man ha 3G i den??

2008-06-26 @ 22:06:36
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0