Make my day

Go´kväll gott folk!

Känner mig riktigt jäkla irriterad just nu, är trött, har ont i hela käken, min mage är helt cp och har knappt ens haft en bra dag på jobbet.

Egentligen skulle jag vilja klaga över 100 saker till men jag håller där, för jag vet om att det mesta som jag vill klaga på just nu sitter i mitt humör, då är det bättre att vara tyst.

Jahaa, min dag började med att jag glömde min Corsodyl här hemma, som jag måste skölja munnen med varenda gång jag ätit för att bli av med den här dumma inflammationen!

- Resultatet av detta blev att hela käken gör dö-ont!

Sen att jag bara har 2 iprén kvar tills imorgon bitti gör inte saken bättre, ska jag ta dom inatt så jag kan sova, men vill jag starta min dag med ont imorgon? Känns som ett kluvet beslut.

Visst, jag hade kunnat köpa nya idag efter jobb, om det inte varit för att vi skulle åka in till äckliga Biltema direkt efter att jag slutat, kommer till Sjöbo 17:51 - men då var tydligen Systemet viktigare.

Jaa, nu ska jag vara tyst, mina älsklingar körde mig faktiskt till jobb imorse <3

Theo i bilen imorse!
Världens underbaraste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0