Magknip

Trött, sur, irriterad, sliten - och uppe på det får jag magknip!

Det tackar man denna underbara världen för .. Fast är man förvånad egentligen, det är juh alltid så; när man tror att det inte kan bli värre så BAM - there you got it.

Ajaa, skitsamma. Är mest grinig och trött för att jag har jobbat 8 dagar i rad nu, ville jobba imorgon med egentligen men jag måste juh faktiskt vila också, eller?

Mjoo, jag kände det när dom frågade mig idag, neej - i need to sleep!

Och det är vad jag ska göra imorgon också, jag och lillemannen ska glassa rundor, bara slappa och ta det lugnt :) M ska juh ut och åka båt med M och V imorgon, hoppas jag får hem min älskling i en bit! ;p

Dom skulle tydligen ut en runda till Ven, där har jag varit :D - för 13 år sen, men iallafall.
Usch neej, nu känner jag mig gammal också.

Well, well lilla hypokondriken,
- time to hit the bed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0