Kväll

Jaa, då var det kväll igen och jag har fått gaffla av mig lite, häärligt!

Imorgon är det jobb som gäller, 8-16, efter det ska jag hem till min lilla familj, fast jag och Lilleman blir juh ensamma imorgon kväll, pappa ska till Tomelilla och spela lite med Theos gudfar.

Det blir väl en lugn kväll då med.

Idag har vi mest slappat, varit hos svärmor, gått med vagnen i blåsten 2 ggr - varken jag eller Theo enjoyade det :/ .. Vi har även ätit våfflor :D Såå underbart, älsklingen är oftast sugen på det jag vill ha :D

Tur när man är så konstig i maten som jag är :p

Var ute med vagnarna ikväll med Zandra, Tellus och Jenny, gick upp till PeGe´s sen hem igen, så kom Zandra och Tellus upp och tittade på film, lillkillarna sov mest men iallafall ;D

Nu har dom gått ner till sig och jag sitter här och smattrar på tangentbordet, Theo sover och M tittar på Scrubs i soffan, ska glida ner brevid honom innan sängen kallar.

Munnen gör ont idag med, haft svårt att äta hela dagen - käken sitter i baklås känns det som, men jag får in mina iprén iallafall, det är huvudsaken!
Ajåå, nu ska jag sluta klaga,
sovgott!

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Ja just nu jobbar jag ju inte...:S..men jag skulle jobbat i sommar på ett vårdboende för dementa..men det satte mina foglossningar fett stopp för..så nu vet jag inte hur jag ska tjäna pengar i sommar, om jag inte ställer mig i kassan på mitt gamla ungdomskneg på pizzerian..Oj bostadsrättshus? Det har jag inte hört om, eller jag har ju läst om hus som hyrs ut för ex antal många tusenlappar i månaden..är det inte dyrt?? Nja ett maffigt hus för ex antal millar är saftigt, vi hamnar där om en tre fyra år tror jag..men då är ju jag gammal kärring på 26-27.. Ja om du vill utbilda dig till skk, så är det så mycket bättre än usk..för efter 2 år på skklinjen blir du usk!! =)...Varför pluggar du inte då?? HA det gyllene..;)

2008-06-24 @ 23:35:05
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack, det är bara fint. :)

Låter inte helt fel med våfflor.

Hoppas munnen blir helt bra snart.

2008-06-25 @ 15:45:48
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0