Hemma

jäkla skönt!

M kom och hämtade mig, Theo var såklart med! :) Ååh, vad skönt det är att se sin lilleman efter en lång arbetsdag - värmen man känner i hjärtat går inte med ord att beskriva!

Satt och tänkte på det idag på min "lilla" rast (bara 5 timmar lång) - jag har det så jävla bra! Har en underbar sambo och tillsammans har vi världens vackraste son, snart flyttar vi in i VÅRT hus, jag har ett arbete, har världens bästa syskon, jag har min vänner - jaa allt har fallit på plats!

Jag kan inte vara lyckligare, inte vad jag vet om iallafall ;D

I övrigt har det varit en lugn dag på jobb, visserligen har jag fått jaga danskan, men hon har nog lyssnat och förstått att man inte bara kan sitta ner och göra ingenting när man är på sitt arbete.

Förhoppningsvis så märkte hon skillnaden från igår kväll och nu ikväll, men man ska inte hoppas för mycket.

Theodor är fortfarande vaken, han har en sån energi idag, sovit sammanlagt en timme under dagens lopp och ni ska inte tro att han vill sova nu - neera! Han sitter just nu med pappa och tittar på Gone in 60 seconds.

Jag ska med ta plats med dom i soffan strax,
kände bara att jag behövde blogga av mig lite!

Dagens plus;
Jag börjar 12 imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Jag är beräknad till 7/1..ja det är heltokigt med foglossningar såhär i vecka 12. Ett vårdboende i Malmö, men jag pluggar normaltsätt så det påverkar inte min mammapenning va jag har förstått, den beräknas på året innan jag började studera vilket var 2007. Så det är nog inga problem vad jag vet..Jag förstår vad du menar om att vilja ha bra ekonomi och ge sitt barn vad det behöver..Jag har 2 år kvar i skolan när bebisen kommer..Tar ett sabbatsår och sen plugga tills pyret är 3 år..blir tufft och trångt i vår 1 ½ på 42 kvm..;) men det löser sig, bara man vill!! Jobbar du som vårdbiträde?? //Mad

2008-06-22 @ 23:06:23
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Heej :) Fin blogg du har!! Se Chanelväskan som är till salu på min blogg!!

2008-06-23 @ 14:52:11
URL: http://madeleine1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0