Häärligt!

Åh fy för den lede vad det var härligt att vakna idag! :D

Har sovit så sjukt gott inatt, feel like a whole new person today! Detta är ett fett + i vardagen - är verkligen helnöjd. Tack vare min underbara älskling som tog Theo imorse *mwaah*

Somnade nog ganska tidigt igår, vi började kolla på en film och sen minns jag inte mycket mer än att älsklingen ledde bort mig till sängen och gosade in mig under täcket, myys!

Theo är igång som vanligt, kryper rundor och utforskar våra 43kvm - försöker riva hela stället ser det ut som, ajaa lika bra att låta honom hållas.

Igår fick man ääntligen träffa sin Tebbe-liina! :D Som har körkortet nuu - GRATTIS! Zandra och Tellus var med häruppe, dom skulle egentligen kommit sen på kvällen med men jag var så trött :/ ..

Usch, jobbigt när man är på sånt humör.
Men så är det INTE idaag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0