Förvirrad!

Alla dom här röda dagarna gör mig tok-förvirrad!

Igår var jag helt säker på att det var lördag och idag har jag gått runt och tänkt att det är söndag, nu börjar jag fundera på om det är fredag idag eller det bara känns så? :/ ..

Okej, vi tar det från början igen, det var fredag igår, lördag idag och söndag imorgon! Blir helt scizo, sitter juh och räknar dagarna jag har kvar att jobba tills jag är ledig och med den här förvirringen så blir det mest besvikelse.

Ibland är det bara en dag kvar att jobba (om det nu hade varit söndag idag) - helt plötsligt är det hela helgen + måndag för min hjärna tror att det är fredag, GAAH!

Fakta; nu är det 2 dagar kvar att jobba, sen är det sova en dag! *mm* - Jag förstår inte varför folk vill vara lediga på midsommar, man har juh 200% i timmen, hihi :D

- eller är det bara jag som är lättköpt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0