Äntliigen! :)

Godmorgon!

Och vilken god morgon det är :D Theo har nannat heela natten, det gör han juh alltid utan att gå upp och äta - men nu har han gnällt i sömnen i en ganska lång period.

Så man har fått gå upp 5-6 ggr per natt för att vyssja honom lugn igen, min hjärna asså - och sen gå och jobba uppe på det, har inte känts jättebra kan jag säga! :p

Men inatt har mammas kille sovit heela natten, från klockan 21 igår tills klockan 8 nu på morgonen :) Så skönt för både honom och oss.

Ajaa, nu ska jag starta kaffekokaren,
Zandra och Tellus kommer väl snart (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan gå in på:

www.livsvinst.se och beställa! =)

Den är skit bra faktiskt! Däremot har jag slarvat med mina promenader fleeera dagar nu =(

2008-06-04 @ 15:15:53
URL: http://www.revyn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0