Wierd (?!)

Kära Blogg

Jag har nog glömt berätta för dig att trots inköp av ny mobiltelefon så kan jag inte ringa ut från mobilen, åtminstonne inte här inifrån - helt knäppt är det, är nog mitt kort som är gammalt och slitet.

Ringde Tele2 igår och pratade med en tjej om det, hon sa det att jag kan få samma nummer igen på ett nytt kort för 95 kr bara jaja, men det blir bra, men då behövde hon mitt sim-korts nummer.

Var sitter det?

Jo på kortet som sitter i mobilen jag pratade i - hah! Så jag tänkte att jag skulle ringa upp dom som idag dååra, sen gick vi till Konsum jag, Veve och Zandra - därinne tänkte jag att här kan jag köpa ett nytt Tele2 kort!

Men dom var slut och skulle komma in typ som idag - då köper jag det då istället.

Vad dimper in i brevlådan imorse?
Två startpaket från Tele2, ett till M och ett till mig.
Och vi har inte beställt något?

Bara vaa ?

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Hahaha..tele2 i ett nötskal! Nej jag får inte det, men idag har jag fått behålla allt..gytt;)



Ska du jobba hela sommaren? eller har du semester? Hur går det med flytten??

2008-07-02 @ 16:46:52
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0