Luunar

- varför har jag skiten kvar?

Jag loggar in lite då och då, mest för att se vem som har varit inne och rotat på en, konverserar väldigt sällan med någon - det händer men inte alltför ofta.

Det är inget kul att vara därinne, man loggar in, glor i en minut och klickar ner rutan, ungefär så roligt är det - men jag ska ha kvar den (?!)

Nu loggade jag in - no life on me! Men tydligen finns det någon som har mindre liv än mig för jag gick in i besöksloggen, som vanligt - LOOL! Varför blir jag itne förvånad?

Hade fått typ 10 besök av en viss FRauL F53 eller något sånt, den blev medlem 12:15 idag - den loggade in på mig 12:15 idag *hmm* - människor som bara registrerar sig för att snoka, såna har jag inne på mig ett par ggr i veckan :S

JAG ÄÄLSKAR FOLK SOM INTE HAR ETT LIV ;)
- kul att lilla jag kan få någon att engagera sig så mycket!

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Hmm hur kan du se sådär exakt vem som varit inne på sidan??

2008-07-28 @ 13:40:52
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Sv: hahaha jag trodde det var på bloggen du kollar besökare..måste lära mig att läsa bättre hahahaha

2008-07-28 @ 23:19:10
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0