I´m here!

Häär är jag gott folk!

Har varit lite mycket på sistonne med arbetet och flytten mm mm, så vad har hunnit hända?

Jo, jag har fyllt 23 (14 juli) Theo har blivit 8 månader, jag har fått min delegering *stoolt!* - lite annat smått och gott också såklart men det kan vi ta en annan dag! :p

Just nu sitter jag hemma hos svärföräldrarna, de är på "honey-moon" i Belgien en vecka, de firade 25 års bröllopsdag igår (silver) och det gjorde dom genom att förnya sina löften i kyrkan, vilket var jättefint, Theo snackade ikapp med prällen ;)


Morsan´s kille!

Efter kyrkan blev det finfin middag hemma hos svägerskan, även tårta, kaffe och hela köret, runt 8 snåret åkte vi hem med lillkillen, tog en liten omväg och hämtade Snaa :D

Ajaa, ska bo här är en vecka nu, ska bli skönt, sen när vi kommer hem igen så är det den 26 juli och den 31 juli flyttar vi in i huset, det börjar närma sig nu! :D

Vissa människor är patetiska!
30/5-08 - jävla fjortis!


/ REGINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0