I Am Legend

Home sweet home

- äntligen är man hemma igen! :) Och mina älsklingar med, öj öj, känns att det är ett par dagar sedan man satt vid datorn för man är inte riktigt van vid var tangenterna sitter, blir massa omskrivningar nu, men dom slipper ni se! :p

Idag har varit en hektisk dag, på jobbet dååra, och nu ÄNTLIGEN ska jag bara ta det lugnt och titta på I am legend med min älskling, Will Smith är så otroligt bra, älskar de flesta filmer han har gjort! :)

Bara imorgon kvar att jobba sen är jag ledig heela måndag! Fast blir nog en tvättdag då :/ ..

Appropå absolut ingenting;

Nu är det bara 25 dagar kvar tills vi flyttar - känns helt underbart!
Och omöjligt på samma gång, men det kommer bli bra ;D

Tillbaka till något helt annat;

Igår var man med Zandra och Jenny Chingan, Tellus och Theo var självklart med, sen kom Sandra med Elias också, blev värsta babyboomen!! :) Det var jättetrevligt.

Sen gick vi upp här och tittade på Blinddating, den handlar om en kille som är blind från födseln och ska försöka hitta sitt livs kärlek, jag passade mest Theo men det jag såg av filmen var bra ;p

Ajåå, nu får jag se till att ta mig i kragen och starta the movie,
I am Legend
The Voice
I miss You

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Hej hallå! Ja jag undrade vart du tog vägen..hehe..kaggen mår bra, tror bestämt jag kände pyret röra sig/spraka därinne..hehe..tvätt på måndag låter bekant..ska jag också..hela kvällen!! Hoppas Theo kryar på sig..inte alls kul med hosta ju!

2008-07-06 @ 11:23:57
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0