En kall cider

- med cocktail tomater! :)

Hah, jag veet, det låter som en sjuk blandning men jag blev bara så himla sugen på det! Känner verkligen att man har gjort sig förtjänt av att ta det liiiite lugnt ;p

M är i huset med F & M och jobbar, han kommer nog inte hem förrän inatt någon gång - detta innebär att jag ska gå och lägga mig själv ikväll :| guud, vad jag hoppas på att han inte kommer hem alltför sent, är dö-mörkrädd juh! :/ ..

Det blir inte bättre av att man inte får sova i sin egen säng .. ;p
Ajaa, det löser sig nog!

Idag har man jobbat, 7-16 as usual - börjar bli grymt trött på den tiden nu, ser fram emot nästa vecka där man har lite variation i sitt schema ;p

Får man in lönen imorgon också, 16.000 efter skatt - det tackar man för! :) Vi har redan handlat lite, till Lilleman! :) Ny vagn/sulki från Babyland i Malmö, en ny adidas dress (han hade bara nike innan) och ett par adidas skor :D

Idag blev det lite leksaker åt honom och farsan hade köpt nya gardiner till hans rum :D

Sen på lördag ska jag äntligen till frissan, jag ser såå framemot det besöket, ska bli härligt att förnya sin kalufs - räknade på det och jag har inte gjort vid mitt hår hos en frisör sen 1.5 år INNAN jag blev gravid.

Det är alltså 18 månader innan man blev gravid, 9 månader som gravid och idag är Theo 8 månader, plusar man det så får man 35 månader - alltså nästintill 3 år sedan,

- för jag ska njuuta på Lördag! (:


Kommentarer
Postat av: Madelaine

Heej! Ohh spännande, snart bor ni i hus! Jag svimmar av avund här! Har ni möbler att fylla huset med?? Hehe..Nej förstår att du inte kommer sakna det! Jag hade definitivt inte saknat trångbodheten, dock hade jag saknat vår lägenhet. Idag börjar vår fixa bättre förvaring fas..

2008-07-25 @ 14:59:57
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0