Afasi Ft Filthy - Jobb

"Allting kommer lösas och bli bättre igen om du har pengar i fickan eller ett ess i din ärm"
- god, I love it!

Beaten, texten - heela grejen! :) Fast videon är ganska beig får jag säga, hah, det ordet är rätt kul - BE-IG, då är man inte bra, det vet jag någon annan som inte ääär som heter typ likadant ;D

Hah, skämt och sido gott folk! Sitter och lajar vid datorn, drömmer mig bort till Turkiet - jag och älsklingen ska förhopnningsvis dit snaart! Jag drömmer om det på nätterna till och med, då längtar man noooog :p

Theo ligger och nannar, vi satt och sjöng till den här Singing Bee - perfa program för en liten skitunge, roliga färger och glada sånger :) Sen var det läggdags för honom.

Youtube it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0