Tvättdag

Geee mig kaffe! - Ont i huvudet juh ... ):

Yees idag är det lördag, tvättdags, dryygt .. Måste man kuta i trappor igen, ajaa när man väl är klar så är man nöjd! :) Theo väckte mig klockan 8, matdags, nu ligger han i sitt babygym och tränar, såå söt! :)

Köpte nya kläder till Theo igår, massor i storlek 62/68, han har inte riktigt vuxit ur storlek 56 än men bättre att vara förberedd när han gör det! Jättefina kläder, verkligen :D Jahaa, vakna lite till Sean Kingston dåå :p Har laddat hem en massa med honom nu, hans röst är rätt kul, lagom konstig. Sean Kingstong - Take You There

Sinead O'Connor var på Oprah igår, så lyssnade lite på hennes låtar med igår, speciellt den Nothing Compares To You och Tears From The Moon, hennes röst är guda.

Åh jävlar vilket starkt kaffe jag gjorde! - Magsår på mugg jaadå!


"Det är så logiskt, alla fattar utom du - du har inte en aning att jag tänker på dig precis just nu." - Petter ft. Säkert - Logiskt - myysig. Fan vad jag saknar Özz på The Voice, hah, men det hade nog varit för bra med honom där, fast om man plockar ut Crafoord så skulle han kunna ta hennes plats, eller ta tillbaka sin plats, mm det skulle funka!

image7
 
Jaa, fanns inget bättre när man jobbade i Skurup än och vakna till Morgongänet på The Voice - Özz Nûjen, Jakob Öqvist och Danilo *** - minns inte hans efternamn men han var den som Paul är idag. - No he was not a turtle :p  Baby Bash ft. T-Pain - Cyclone

Åhh, har glömt ringa Madde igen, ångest, sorry gumman :/ My memory isn´t what it used to be :p Ajåå hon brukar inte vara den som blir sur, skönt att man inte har några såna "vänner" kvar - som surar jämt och aldrig är nöjda, usch .. Såna drar ner en i ett sånt sur-träsk men man märker inte att man sitter i träsket förrän man kommit ur det. Neej tacka vet jag dem jag har idaag, speciellt Tebbe (: - om alla var som du skulle världen varit ett gladare place ;p

Annars så ska man storhandla idag, åka till svärföräldrarna, tvätta öfcööörs :p Mysa med sin lilla ängel :) Skulle egentligen sett premiären av Will Smith´s nya I am Legend i Lund igår, men iom att Michael fick jobba extra så blidde det inte så :/ .. Så ska han jobba nästa helg med, kanske kan se den till alla hjärtans dag eller något ? (: Ska till Tomelilla och bowla med, var snart ett år sen man var där juh! Samla ihop vännerna och åka dit och ha kuul :D Mmm, det låter som en bra idé!

Sexual seduction - Snoop you have done it again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0