Sen kväll

- tidig morgon, ingen bra kombination :/ ..

Somnade runt 1 igår, är jättetrött på kvällen fram tills dess att jag ska gå och lägga mig, lägger mig i sängen och då är helt plötsligt hjärnan klarvaken. Men man vet om att man måste försöka sova, för det är juh inte så att Theo visar någon förståelse för att man bara har sovit ett par timmar när han vaknar, det ska vara full rulle direkt :D Men man vänjer sig vid att känna sig som ett kolli varje morgon hah.. :)

Hani - By Your Side, den killen kommer gå lååångt!

Vaknade imorse, runt halv 6, älsklingen sitter på soffan, han har kräkt hela natten, matförgiftning tror jag :/ .. Så det var bara upp och diska efter hans äckliga bruna bönor som han åt igår kväll, spyr nästan själv av bara synen av det men vill inte att han ska behöva se det. Stackaren .. Känns så hemskt att se någon annan må dåligt, mår hellre själv dåligt än att se på när någon annan mår så :/ - vet juh alltid att jag klarar mig.

Så vaknade Theo vid halv 7, perfekt att sätta sig med honom i soffan precis när VAKNA började! :) Och som vanligt, när monstret glider in på klackar av stål, så har hon något att klaga på. När jag såg de första programmen med henne i Vakna så tyckte jag det var underligt hur en människa kan råka ut för så mycket bara på vägen till jobbet, jobbiga taxichaufförer, glömda nycklar, idiotiska människor - jaa you name it she´s done it! Men man har juh lärt sig att ta henne med en nypa salt, nu är det mer ett begär varje morgon att få höra vad som nu gått fel i hennes lilla dock-liv (: .. Idag var det juh synd om henne för att hon har ett såå kasst jobb, stå i TV och snacka i radio, neej gud vad dåligt det var - eller huur ? Det är juh ett kul jobb! Sen hade hon fått sitta med sin son på akuten, det var dö-jobbigt!
Stackars lilla tanten ..


image10


Nu ska jag iväg med min lilla guldgosse, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0