Lugn och ro,

Jaa det kan man kalla det, förutom att jag slår mina .... vad heter det .... ARMBÅGAR - så var det, i bordskanten hela tiden, lägg aav typ (: Men men, är det inget som stör en så kommer där alltid något som lyckas!

Har nattat min lilla son nu, mamma´s ängel <3 - det bästa som hänt mig! :D
image4


Idag har det väl inte hänt så mycket, jag började titta på The Voice (som aeger!) vid 06:30 imorse, nästa ögonblick är klockan 09:15 och fucking TV-shop är igång, bara neej ): Så det blidde ingen Jakob och Sköldpadda idag inte! Theo vaknade där runt 09:40, flaskan stod redan redo på bordet så det var bara att äta efter blöjbytet :) Sen sov han middag en stund vid 11, pratade med Tebbe i luren, dåå kom jag på väärsta idéen, jaa den är så grym så jag berättar inte den för det finns risk för att folk apar efter :D Busade med lillgossen och försökte göra allt för att vara så rolig som möjligt,  - skratta inte! - Har du försökt roa en 2 månaders bebis?
- Det är inte lätt!
Klockan blidde 14:10, det knackar på dörren, sen öppnas dörren - WTF! Jag har glömt att låsa
- efter helgens bravader så var det ganska dåligt gjort av mig :/ 
Som tur är var det bara Tebbe som kom in, klädde på gossen och bar ner honom till vagnen, nedanför stod Zandra med Tellus och Cilla och såklart Tebbe´s lilla stjärna Johan :) Sen bar det iväg ner på byyyyn, LOL! - har man inget annat att gå till får man juh gå ner där :p Sen gick Tebbe och jag till elaka tanten, Theos barnläkare, och efter det var det som man hade tryckt på "starta vråltjutet"-knappen :S OMG, min lilla pojke var så ledsen, så ledsen.. Skär i hjärtat när man ser honom så upprörd, men efter en stund i vagnen så blev det lugnt igen :)
Gick ner på byn igen, no life? - neej det är faktiskt enda vägen hem igen ;p Där träffade man Camilla och Sabbe, stod och snackade med dem lite, sen kom pappsen och hämtade upp oss, så vart klockan 17:30 och äntligen var man hemma igen :D Just nu sitter älsklingen och tittar på Metallicas dokumentär - något om hur dom splittrades och hur dem ska återförenas igen, it beats me :S Sonen sover och allt är frid och fröjd, jag har till och med tid att sitta här hah, SINNES! AJ! - Där slog jag armbågen igen..........
Det var nog fel rubrik "Lugn och ro," ..... :/


Igår var vi och tittade på bostadsrätten vi skulle köpa, visst den är jättefin och så, men jag var inte lika imponerad av den in real som jag var av den på bilderna, det är stilrent och cleant, men den saknar det där lilla extra, synd.. Men dyker det inte upp något annat inom 5 månader så blir det en bostadsrätt där nere:
http://beskrivning.bovision.se/description.aspx?guid=76030205&banner=1

ABB går lite uppåt igen, peppar, peppar ta i trä - orkar inte? Neej nu måste jag, annars kommer karma att straffa mig, är IKEA verkligen trä? :/ .. Because else "I´VE BEEN SCRUUUED!" - Hah, har man inte sett det innan så sök på Jeff DunhamYou Tube, The dead terrorist - it kill´s hah.. :D "Jingle Bombs" meeed! (:
http://www.youtube.com/watch?v=hEI5js4RCpc

image3

"Hehehehe" - it kill´s me anyway (:

Theo ääälskar när jag säger "I took him to the sp-aaa!" som då Peanut säger om José the Jalapenjo - on a stiiiick, hahaha :D Och svaret på det är:
"He put me in the vegetable-blender" - LOOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0