.. godmorgon (;

DAG´S ATT VAKNA - KAFFET ÄR KLAART!
- tack så mycket, till mig själv (:

- Yees, ny dag, nya saker att göra. Så har det varit hela denna veckan, möte i måndags, BabyCafét igår, BM idag kl 9, tvätt imorgon mellan 7-13 ( PÅ MORGONEN ) På fredag ska jag sova länge, ska stänga av min mobil så att ingen ens får chansen att väcka mig! Då missar jag juh The Voice och spela eller spola, hm, nu blev det jobbigt, - kan sova på lördag istället!
Låg och funderade på det häromkvällen när jag inte kunde somna, varför måste man sova? Kunde det inte varit så smidigt att åtminstonne en dag i veckan så kan man själv välja att - nej idag skiter jag i att sova - och är vaken 24 timmar till och sover nästa natt, utan att må som en zombie! För ibland räcker tiden inte till och då vill man ha mer tid, en hel natt vore väl perfekt? Man sover juh ändå bara..?

Igår var vi som sagt på BabyCafét - det var kul men Theo var inte riktigt lika road, trött och sur och en massa andra bebisar överallt, han är liite blyg ;D Men han kommer vänja sig, det får ta den tiden det tar. Solade igår med, blev lite sent, runt 21, men men bättre sent än aldrig!
One Republic ft Timbaland - Appologize - min och Theo´s låt! Timbaland, han är bara för grym den människan, hans musik, han lyckas ( nästan ) jämt! Timbaland ft. Nelly Furtado & Justin Timberlake - Give It To Me

 BTW! - mmm, mitt kaffe är helt underbart ..

Vi har även börjat planera Theo´s dop, måste åka till Tomelilla snart också och hälsa på Gud-föräldrarna, kanske kan göra det i helgen om älsklingen orkar :)


image18
    
Ajaa, dagen idag började för 2 timmar sen ( 05:50 ) - då vaknade lilla snutte, han hade juh sovit sen 22:00 igår, då är man vrålhungrig när man vaknar (; Men han har redan däckat igen, men får väcka honom nu strax efter 8a så han hinner få en slurk mat innan vi ska gåå.
 
image15
Mina två små pojkar <3

50 First Dates-Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow & What A Wonderful World

På fredag ska man ut med Tebbe, om man tar sig i kragen vill säga, har lämnat bort Theo i sammanlagt max 12 timmar sen han föddes, så vet inte om jag orkar vara ifrån honom en hel kväll, well time will tell!

Faan vad jag tjatar Ken Ring - Kelian
- men den är underbar!

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0