Bra dag idag!

Jahapp, då var det söndag, ganska så skönt. Kom aldrig ut och handla igår, kom inte till svärföräldrarna heller - väärsta orkanen ute juh! Nej tack, kom inte till solariet igår (jag gick inte dit i förrgår) dumma väder :/ .. Blev en inne-dag igår alltså, gick igenom Theo´s kläder som han har vuxit ur, en byrålåda sparade jag och det som inte betyder ngt speciellt som vi ska ge bort fyllde en hel papp-kass, bara i storlek 44-50 :| Jag förstår vad Michael menar med att jag köper för mycket kläder till honom, där var hur många plagg som helst som han inte ens hunnit använda, whoops :$ Men man vill juh ge sitt barn allt, jag försvarar mig med det.
Ken Ring - Kelian - "Håll huvudet högt så är det klart att du inte trillar"
 
image8
 

Michael slapp jobba idag, jeey! Just nu ligger han och Theo och nannar, men Theo har redan varit uppe och ätit, busat och gosat, men nu snarkar han ikapp med pappsen ;p (bara Michael som snarkar men ändå..)
Så sitter här och dricker mitt morgonkaffe, vilket är det bästa som finns i världen, och lyssnar på underbart sköna låtar - Akon ft Blast - Look Me In My Eyes - shooft!
Lääängtar tills imorgon! THE VOICE! - Jaa jag vet, jag är beroende :D - Hah, jag var faktiskt allvarlig när jag skrev att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra när dom tog jullov i tre fucking veckor! :p But I made it through.. :)


Ison & Fille - Hela dan varje dag - den funkar, men Lägg ner ditt vapen - den är ändå bäst! :) Har bestämt nu att mina officiella lördagar IS OVER! - Blä, man mår bara urk, skit, mög, jättedåligt efteråt. Mitt nyårs löfte var juh att bara äta skräpmat, kakor, godis, läsk, saft osv. på lördagar i hela januari. När man då ätit frisk, relativt nyttig mat i en hel vecka för att sen trycka i sig en massa skit under en kväll - neej, nu har jag bestämt mig, nu är det slut med det! Men jag höll mitt löfte iaf, förutom att jag råkade äta en miniatyr dammsugare på en torsdag, kom på mig själv 5 minuter efter bara neej! Men räknar man inte den så har jag gjort det felfritt :D

Michael Jackson ft. Akon & Will I. Am - Wannabe Starting Something - mjaa, så bra är den faktiskt inte, går att lyssna på men sen är det finito!
.. Idag ska jag knata ner till solariet, så är det bara!
Btw.. Har över 1 gig med bilder på Theo och då ska det sägas att en bild tar 400kb ungefär. Hah .. Min linslus ;)


image9

GOD, I LOVE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0