a child´s laughter

- there is nothing more beautiful!


Igår blev visst en minnesvärd dag iallafall, men inte förrän mot slutet. Först var vi hos BM och sen BVC, var väl hemma vid 11 tiden igen .. Tog det lugnt här hemma och busade med Theo (: Sen kom moster Snork hit vid 7-tiden, lekte med Theo och pratade och såå, alltid kul när Snaa är här :) Sen! Satt i soffan med Theo i knäet tillsammans med Snork, busade som vanligt med honom och visst, han ler alltid jättestort mot mig och det brukar komma ett enstaka "HA!" ibland, men igår, plötsligt hör man bara "Hahaha!" - och ljudet kom från hans mun! 
Efter en liten stund kom det igen "Hahaha!" - fast ännu bättre, HAN SKRATTAR! Jag ville bara ta upp honom och hoppa runt med honom men satt bara kvar med världens största leende och rå-stirrade på honom, helt paralyserad :D

image20







Finns ingen som kan lysa upp mitt liv som du gör
- mammas lilla parvel!























Idag
vaknade gossen vid halv 7, han vaknar alltid när Michael precis låst ytterdörren efter sig, det är perfekt, bara att sätta sig och mata honom och se på Vakna! (: Wiihoo, ingen Josefin imorgon! - Slipper man höra på hennes klagande. Var en som ringde in idag som sa att hennes dag inte börjat så bra - "VA! Vadå, berätta!" hör man det lilla monstret direkt, hon bara mååste suga åt sig allt dåligt, she´s like a spunch! A really bad one.
Ajaa satt väl där till 8a, sen gick man ner och började tvätta - är färdig med allt det nu, skönt! Har städat av köket idag, skrubbat ugnen, lika bra om man vill att den ska hålla sig ny och fräsch! ;p Usch, förstår inte hur det kommer kännas att gå från detta nya till det andra.. :/

Sen är det den 31 januari 2008 idag, det är inte vilken dag som helst! 31 januari 2006 blev det jag och Michael, det innebär juh då att det är vår 2 - årsdag idag :) Grattis till oss ;p
- Älskar min underbara älskling!

Nu förstår jag varför vissa katter tycker om sparris, det smakar fan kattmat om skiten! Blä!

Fick ätit min frukost strax efter 2 idag, känns juh bra när man varit uppe sen halv 7 :p Men men, det har varit en givande dag juh, fått massa gjort. Sen ikväll ska man till Trafik-skolan och sen solaa! :D - man får ha någon belöning för att man sitter där nere :p

image21
Snodde en bild av Michaels syster -
den var bara för sööt! :)

Nu ska jag gå och leka med min stjärna, have a nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0