Säkerhetsmeddelande

Är jag den enda som har en ful röd knapp på startmenyn med ett kryss på som klagar om att datorn är utsatt för risk 24 timmar om dygnet? Det kvittar vad jag gör, den sitter där den sitter. Men, när jag startade datorn nu så kommer samma knapp fram, fast i grön version och den berättar då att datorn inte är utsatt för risk längre, jag bara yees! Tog nog 2 sekunder så var den röd igen, så nu sitter den där och blinkar som vanligt och irriterar skiten ur en..

Det var
nästan som att dem ynka sekunderna som den inte störde en gjorde så att man stör sig ännu mer nu på den, nu vet jag juh att den kan försvinna. Jaa, det kan inte alltid vara lätt.

image45JAG HAR KOMMIT PÅ, jag vill ha en choklad-ask med hjärtan i,
dem hade fått en sån på The Voice imorse, muuums .. :p 
Och så hade de flera askar med gelé-hjärtan,
men dem ser bara goda ut, dem är inte det.
Denna lilla asken,
kostar enbart 140 kr att få skickad till sig, hmm?


Dagens-synd-om-Josefin;
"Dem passar inte direkt till rekvisitan härinne" - Josefin´s kommentar när de har fått in rosor i studion. Man kan väl tycka, men man behöver kanske inte säga det?
Eller som på tisdagens program, det står en liten pojke och tittar in genom glas-dörren, Josefin´s kommentar; "Hjälp, det står barn därute, vad läskigt." - Visst märks det att hon är 2-barns mamma :)

Japps, (my favourite word by the way) idag är det Alla hjärtans daag! Vet inte riktigt varför men känner mig såå himla negativ för tillfället. Hormonerna som spökar kanske? Jag hoppas dem slutar med det snart isåfall. Ikväll ska jag och pojken och Theo såklart ha en liten myskväll här hemma :) Och jag ska ha choklad, sådeså!

HAPPY VALENTINE!
image47


Kommentarer
Postat av: zalina

140 spänn för asken?!??!?! SHIT va dyrt :)

2008-02-14 @ 09:34:18
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se
Postat av: snork

Glad alla hjärtans dag på er :)

2008-02-14 @ 20:05:28
URL: http://spookey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0